Werkgeheugen
Spelbord heksenkeuken (600 x 400mm), 4 speelfiguren in 4 kleuren, 1 dobbelsteen met 1, 2 en 3 stippen, 1 houten muis, 60 fiches in vier kleuren (per kleur 15 stuks), 1 heksenketel, 4 kaartensets met een eigen klank (k, l, r, s) met elk 32 woordkaartjes
Lees meerWerkboek Executieve Vaardigheden met 12 thema's, 308 pagina’s (formaat A4) praktisch leermateriaal. Per stuk.
Lees meer35 spelletjes om executieve functies bij leerlingen te trainen en te versterken. 36 kaarten in stevige doos.
Lees meerDeze set bevat 121 kaarten (formaat 105 x 75 mm) met interventies, per executieve functie een categoriekaart en een uitgebreide handleiding. Verpakt in een stevige kartonnen opbergdoos (formaat 240 x 120 mm).
Lees meer110 kaarten, 1 spelbord, 16 ringen, 1 kaarthouder, 1 sheet met verkorte regels, 1 boekje met spelregels. In een stevige kartonnen doos, formaat 260 x 260 x 47 mm, inclusief spelregels. Voor kinderen van 4 jaar en ouder.
Lees meerHet spel bestaat uit een los spelbord (formaat 420 x 300 mm) en een doos (formaat 200 x 115) met daarin een dobbelsteen, 6 pionnen, 55 opdrachtkaarten (formaat 105 x 75 mm), vijf pas-kaarten, inclusief handleiding en voorzien van een stevig elastiek.
Lees meerDeze doos Hulpkaarten bij Gesprekken bevat 78 kaarten (formaat 105 x 75 mm) met teksten en afbeeldingen, inclusief een handleiding waarin de kaarten beschreven worden en waarin suggesties voor gebruik van de hulpkaarten worden gegeven. Verpakt in een
Lees meer160 pagina's, paperback. Auteur Ben Furman. 4 t/m 11 jaar.
Lees meerVoor 2 - 8 speler(s). Vanaf 6 jaar. Speelduur +/- 30 minuten. In een kartonnen doos 130 x 130 x 40 mm.
Lees meer62 pagina's, paperback. Auteur Ben Furman. 4 t/m 11 jaar.
Lees meerSpelbord, 24 kaartjes met kostbare voorwerpen, 12 klok-kaartjes, de deur van de geheime gang. In een stevige kartonnen doos, formaat 260 x 260 x 47 mm, inclusief spelregels.
Lees meer208 pagina's formaat 296 x 210 mm. Geheel herziene editie van bestseller.
Lees meerWerkgeheugen
Werkgeheugen is het vermogen welke we hebben om informatie in het geheugen vast te houden en te bewerken bij het uitvoeren van (complexe) taken. Daarbij gaat het erom eerder geleerde vaardigheden of ervaringen toe te passen in een actuele of toekomstige situatie. Een jong kind kan aanwijzingen van een of twee stappen onthouden en opvolgen. Een kind uit de bovenbouw onthoudt wat verschillende leraren van hem of haar verwachten.