• LEVERING IN NL & BE VIA POSTNL
  • GRATIS VERZENDING VANAF €150,00
  • BETALING VIA IDEAL, BANCONTACT OF FACTUUR

Retourneren/Klachten

Het kan gebeuren dat u na aankoop van een materiaal erachter komt dat een uitgave niet helemaal is wat u er van verwachtte. U mag een artikel uitgebreid bekijken, maar zorg ervoor dat het artikel écht nieuw blijft! 

Wat te doen?
• Stuur een e-mail voorzien van het ordernummer binnen 14 dagen naar [email protected] en geef aan om welk artikel het gaat
• U ontvangt een bevestiging van uw retourmelding met instructies van ons per e-mail
• U heeft vanaf dit moment van retourbevestiging 14 dagen de tijd om het retourproduct terug te sturen naar het door ons aangegeven retouradres
• U ontvangt binnen 14 werkdagen de kosten van het retourproduct overgemaakt, nadat het retourproduct door K2-Publisher.nl in goede staat is ontvangen
• Retourneert u de volledige bestelling, dan worden ook de verzendkosten terugbetaald
• De verzendkosten van het retour sturen zijn voor uw rekening 

Hygiëne-producten (indien seal/verzegeling verwijderd of verbroken is), kopieer- en werkbladen kunnen niet geretourneerd worden! 

Reclames
Eventuele reclames dienen binnen 8 dagen na ontvangst aan onze klantenservice gemeld te worden. Wij verzoeken u direct contact met ons op te nemen. Stuur ons een bericht voorzien van afbeelding naar [email protected] en vermeld hierbij het factuur- of ordernummer, (organisatie)naam, artikel en omschrijving van het artikel. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Retourzendingen zonder voorafgaand bericht worden niet aanvaard!

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »