Planning en prioritering
35 spelletjes om executieve functies bij leerlingen te trainen en te versterken. 36 kaarten in stevige doos.
Lees meerDeze set bevat 69 kaarten (formaat 105 x 75 mm). Een inlogcode waarbij je toegang krijgt met daarin: een uitgebreide startershandleiding; de informatiekaarten als PDF, zodat je deze in A4 kunt printen;
Lees meer35 spelletjes om executieve functies bij leerlingen te trainen en te versterken. 36 kaarten in stevige doos.
Lees meer110 gesprekskaarten Executieve Functies Dagelijkse Doelen, 11 categoriekaarten Executieve Functies, 55 hulpkaarten. Verpakt in een stevige kartonnen opbergdoos (220 x 160 x 20 mm), inclusief handleiding.
Lees meer208 pagina's formaat 296 x 210 mm. Geheel herziene editie van bestseller.
Lees meerHet spel bestaat uit een los spelbord (formaat 420 x 300 mm) en een doos (formaat 200 x 115) met daarin een dobbelsteen, 6 pionnen, 55 opdrachtkaarten (formaat 105 x 75 mm), vijf pas-kaarten, inclusief handleiding en voorzien van een stevig elastiek.
Lees meerDeze doos Hulpkaarten bij Gesprekken bevat 78 kaarten (formaat 105 x 75 mm) met teksten en afbeeldingen, inclusief een handleiding waarin de kaarten beschreven worden en waarin suggesties voor gebruik van de hulpkaarten worden gegeven. Verpakt in een
Lees meer233 pagina`s A4. In de uitgebreide bijlagen worden talloze vragenlijsten, checklists en werkbladen geboden die direct in de praktijk zijn te gebruiken. Het handige A4-formaat zorgt ervoor dat deze eenvoudig zijn te kopiëren.
Lees meerSpelbord, bergen, 46 bostegels, 10 boomstamfiches, Mama beer, Kleine beer, 25 bergtegels, stapel boomstammen, maan, speciale dobbelsteen en 2 speciale tegels (mini-uitbreiding). In een stevige kartonnen doos, formaat 260 x 260 x 47 mm.
Lees meer160 pagina`s A4. Formaat 240 x 170 mm.
Lees meer1 uitlegkaart Executieve Functies, 11 doelenkaarten (formaat A4) Executieve Vaardigheden en een blokje met doelenbriefjes. Inclusief handleiding.
Lees meerPlanning en prioritering
Planning betreft de vaardigheid om een plan te maken om een doel te bereiken of een taak te voltooien. Het gaat er daarbij ook om dat het kind in staat is beslissingen te nemen over wat belangrijk en niet belangrijk is. Planning is het vermogen om datgene te beheren wat nodig is voor huidige en toekomstige taken. Een jong kind kan onder enige begeleiding bedenken hoe het een conflict tussen leeftijdsgenootjes kan oplossen. Een tiener kan een plan opstellen om een vakantiebaan te krijgen. Of kan een plan voor vandaag kan maken, waarin het belangrijkste als eerst wordt uitgevoerd.