Metacognitie
208 pagina's formaat 296 x 210 mm. Geheel herziene editie van bestseller.
Lees meerFormaat 70 x 70 mm, inclusief instructies. 1 AAA batterij is inbegrepen. Per stuk.
Lees meerDeze doos bevat 88 kaarten die ingezet kunnen worden voor, tijdens en na het spelen van een spel waarbij er ingezet wordt op het versterken van executieve vaardigheden. Verpakt in een stevige kartonnen opbergdoos (formaat 125 x 95 mm).
Lees meerDeze set bevat 121 kaarten (formaat 105 x 75 mm) met interventies, per executieve functie een categoriekaart en een uitgebreide handleiding. Verpakt in een stevige kartonnen opbergdoos (formaat 240 x 120 mm).
Lees meer21 opdrachtkaarten en 144 omdenkkaarten in een opbergdoos (formaat 200 x 130 mm), inclusief handleiding.
Lees meerVoor 2 - 7 speler(s). Vanaf 8 jaar. Speelduur +/- 20 minuten. In een kartonnen doos 132 mm x 132 mm x 42 mm.
Lees meer144 pagina`s, formaat 240 x 170 mm.
Lees meer204 pagina`s. 11 t/m 18 jaar. Auteur Caroline Beumer-Peeters.
Lees meer4 sudoku-puzzels in de thema’s gebruiksvoorwerpen, hoeveelheden, voorzetsels en grafische verschillen, 1 speluitleg. Verpakt in een kartonnen opbergdoos. Voor 1-4 spelers vanaf 5 jaar.
Lees meerHouten spelbasis, 4 torens, 3 trappen, 1 brug en 2 spelfiguren, spelregels, boekje met opdrachten en oplossingen. In een kartonnen doos.
Lees meer30 kaarten in een kartonnen opbergdoos (formaat 133 x 89 x 33 mm). De Feedbackkaarten zijn geschikt om met 2 tot 8 personen te spelen.
Lees meerDeze set bevat 69 kaarten (formaat 105 x 75 mm). Een inlogcode waarbij je toegang krijgt met daarin: een uitgebreide startershandleiding; de informatiekaarten als PDF, zodat je deze in A4 kunt printen;
Lees meerMetacognitie
Metacognitie is het vermogen om een stapje terug te doen om jezelf en de situatie te overzien, om te bekijken hoe je een probleem aanpakt. Het gaat daarbij om zelfmonitoring en zelfevaluatie (door je bijvoorbeeld af te vragen: 'Hoe breng ik het ervan af?' of 'Hoe heb ik het gedaan?'). Een jong kind kan zijn gedrag veranderen als reactie op de feedback van een volwassene. Een tiener kan zijn prestaties evalueren en deze verbeteren door anderen te observeren die meer ervaring hebben.