• LEVERING IN NL & BE VIA POSTNL
  • GRATIS VERZENDING VANAF €150,00
  • BETALING VIA IDEAL, BANCONTACT OF FACTUUR

Metacognitie

33
Het vermogen om een stapje terug te doen om jezelf en de situatie te overzien, om te bekijken hoe je een probleem aanpakt; het gaat daarbij om zelfmonitoring en zelfevaluatie.
Lees meer
Sorteren op:

208 pagina's formaat 296 x 210 mm. Geheel herziene editie van bestseller.

Lees meer

4 sudoku-puzzels in de thema’s gebruiksvoorwerpen, hoeveelheden, voorzetsels en grafische verschillen, 1 speluitleg. Verpakt in een kartonnen opbergdoos. Voor 1-4 spelers vanaf 5 jaar.

Lees meer

64 stevige en duurzame, kartonnen achthoekige tegels (formaat 92 x 92 mm) en 64 puzzelstukken die samen 8 achthoeken (intelligenties) vormen. Leeftijd 5-10 jaar. In een stevige kartonnen koffer (formaat 240 x 180 x 60 mm).

Lees meer

Ken je kwaliteiten (jeugd)kwaliteitenspel.92 kaartjes, inclusief handleiding. Auteur Els Loman. Leeftijd 4 - 18 jaar.

Lees meer

110 gesprekskaarten Executieve Functies Dagelijkse Doelen, 11 categoriekaarten Executieve Functies, 55 hulpkaarten. Verpakt in een stevige kartonnen opbergdoos (220 x 160 x 20 mm), inclusief handleiding.

Lees meer

170 kaarten, 60 fiches en spelregels voor zes spelvormen in een kartonnen opbergdoos (formaat 150 x 110 x 30 mm).

Lees meer

35 spelletjes om executieve functies bij leerlingen te trainen en te versterken. 36 kaarten in stevige doos.

Lees meer

Voor 2 - 6 speler(s). Vanaf 6 jaar. Speelduur +/- 15 minuten. In een kartonnen doos 170 mm x 127 mm x 55 mm.

Lees meer

96 pagina's, hardcover. Leeftijd 9 jaar en ouder. Auteur Berthold Gunster.

Lees meer

Metacognitie

Metacognitie is het vermogen om een stapje terug te doen om jezelf en de situatie te overzien, om te bekijken hoe je een probleem aanpakt. Het gaat daarbij om zelfmonitoring en zelfevaluatie (door je bijvoorbeeld af te vragen: 'Hoe breng ik het ervan af?' of 'Hoe heb ik het gedaan?'). Een jong kind kan zijn gedrag veranderen als reactie op de feedback van een volwassene. Een tiener kan zijn prestaties evalueren en deze verbeteren door anderen te observeren die meer ervaring hebben.