• LEVERING IN NL & BE VIA POSTNL
  • GRATIS VERZENDING VANAF €150,00
  • BETALING VIA IDEAL, BANCONTACT OF FACTUUR

Metacognitie

53
Het vermogen om een stapje terug te doen om jezelf en de situatie te overzien, om te bekijken hoe je een probleem aanpakt; het gaat daarbij om zelfmonitoring en zelfevaluatie.
Lees meer
Sorteren op:

Werkboek Executieve Vaardigheden met 12 thema's, 308 pagina’s (formaat A4) praktisch leermateriaal. Per stuk.

Lees meer

Wie ben ik? 144 kaarten en spelregels voor 4 spelvormen in een kartonnen opbergdoos (formaat 150 x 110 x 30 mm).

Lees meer

Deze doos Hulpkaarten bij Gesprekken bevat 78 kaarten (formaat 105 x 75 mm) met teksten en afbeeldingen, inclusief een handleiding waarin de kaarten beschreven worden en waarin suggesties voor gebruik van de hulpkaarten worden gegeven. Verpakt in een

Lees meer

160 pagina's, paperback. Auteur Ben Furman. 4 t/m 11 jaar.

Lees meer

44 full colour kaarten in stevige hardkartonnen doos met deksel. Vanaf 12 jaar.

Lees meer

Het spel bestaat uit een los spelbord (formaat 420 x 300 mm) en een doos (formaat 200 x 115) met daarin een dobbelsteen, 6 pionnen, 55 opdrachtkaarten (formaat 105 x 75 mm), vijf pas-kaarten, inclusief handleiding en voorzien van een stevig elastiek.

Lees meer

35 spelletjes om executieve functies bij leerlingen te trainen en te versterken. 36 kaarten in stevige doos.

Lees meer

35 spelletjes om executieve functies bij leerlingen te trainen en te versterken. 36 kaarten in stevige doos.

Lees meer

62 pagina's, paperback. Auteur Ben Furman. 4 t/m 11 jaar.

Lees meer

Ken je kwaliteiten (jeugd)kwaliteitenspel.92 kaartjes, inclusief handleiding. Auteur Els Loman. Leeftijd 4 - 18 jaar.

Lees meer

233 pagina`s A4. In de uitgebreide bijlagen worden talloze vragenlijsten, checklists en werkbladen geboden die direct in de praktijk zijn te gebruiken. Het handige A4-formaat zorgt ervoor dat deze eenvoudig zijn te kopiëren.

Lees meer

Metacognitie

Metacognitie is het vermogen om een stapje terug te doen om jezelf en de situatie te overzien, om te bekijken hoe je een probleem aanpakt. Het gaat daarbij om zelfmonitoring en zelfevaluatie (door je bijvoorbeeld af te vragen: 'Hoe breng ik het ervan af?' of 'Hoe heb ik het gedaan?'). Een jong kind kan zijn gedrag veranderen als reactie op de feedback van een volwassene. Een tiener kan zijn prestaties evalueren en deze verbeteren door anderen te observeren die meer ervaring hebben.