• LEVERING IN NL & BE VIA POSTNL
  • GRATIS VERZENDING VANAF €150,00
  • BETALING VIA IDEAL, BANCONTACT OF FACTUUR

Leerstoornissen

97
Een kind kan problemen hebben met leren, omdat het geen zin heeft of een vak saai vindt. Dit is normaal. Maar heeft een kind altijd al moeite met het onthouden, lezen, rekenen en leren? Begrijpt het de stof minder snel dan klasgenoten?
Lees meer
Sorteren op:

Ongewild lastig in de puberteit en adolescentie. 160 pagina's (formaat 200 x 125), paperback. Inclusief veel praktische hulpmiddelen, zoals weekroosters en studieplanners als download. Auteurs Monique Baard, Désirée van der Elst en Mieke van Leijenhorst.

Lees meer

Een praktische handleiding. 192 pagina's, paperback. Auteur Caroline van der Velde.

Lees meer

48 pagina's met prachtige prenten in kleur, hardback (formaat 267 x 256 mm). Met achterin enkele opdrachtjes en achtergrondinformatie. Auteur An Swerts.

Lees meer

32 pagina`s, hardback. Auteur Mark Haayema. Inclusief CD.

Lees meer

88 pagina's verdeeld in drieën. Hardcover uitvoering met spiraalband. Auteurs Nathalie van Kordelaar en Mirjam Zwaan.

Lees meer

Stevige waaier van 90 pagina’s, formaat 200 x 80 mm. Auteurs Robin Brewer & Tracy Mueller.

Lees meer

De waaier is geschikt voor zowel PO als VO. Stevige waaier van 72 pagina’s, formaat 200 x 80 mm. Auteurs Loek Mak Peters en Liselotte Verfaillie.

Lees meer

32 pagina's, hardcover (formaat 280 x 250 mm) . Auteur Rose Robbins.

Lees meer

Stevige waaier van 126 pagina’s, formaat 200 x 80 mm. Auteurs Marjolein Naaktgeboren en Sonja Prins.

Lees meer

72 pagina's hardcover, formaat 205 x 205 mm. Auteur Kathy Hoopmann.

Lees meer

Formaat 180 x 140 mm, verpakt in kartonnen doos, met handleiding.

Lees meer

Leerstoornissen


Dan heeft het misschien een leerprobleem of leerstoornis. Wat is een leerstoornis?

Een leerstoornis is iets anders dan een leerprobleem. Leerstoornissen zijn bijvoorbeeld dyslexie en dyscalculie. Een kind heeft dan erg veel moeite met het lezen en begrijpen van woorden of cijfers. Dit zegt trouwens niets over de verdere intelligentie van het kind of over zijn inzet. Het is belangrijk dat bijvoorbeeld dyslexie of dyscalculie op tijd wordt herkend en dat deze kinderen goed begeleid worden. Ook omdat kinderen anders onzeker kunnen worden over zichzelf.