Planning en prioritering
100 vraagkaarten, 98 punten, een handleiding (incl. werkvormen voor de leerkracht, ouders, coaches en intern begeleiders). In een stevige kartonnen opbergdoos.
Lees meer40 pagina`s in ringband (formaat 210 x 165 mm). Ben Furman en Caroline Beumer-Peeters. 11 t/m 18 jaar.
Lees meer144 pagina`s, formaat 240 x 170 mm.
Lees meer233 pagina`s A4. In de uitgebreide bijlagen worden talloze vragenlijsten, checklists en werkbladen geboden die direct in de praktijk zijn te gebruiken. Het handige A4-formaat zorgt ervoor dat deze eenvoudig zijn te kopiëren.
Lees meerFormaat 75 x 75 mm, verpakt in kartonnen doos, met handleiding. Het geluid kun je uit- en aanzetten met een schakelaar.
Lees meer204 pagina`s. 11 t/m 18 jaar. Auteur Caroline Beumer-Peeters.
Lees meerEen praktische boek vol tips, achtergrondinformatie en praktijkvoorbeelden speciaal voor leerkrachten. 158 pagina`s formaat A5.
Lees meerBasisboek werken met Executieve Functies bij kleuters. 278 pagina's. Formaat 240 x 140 mm.
Lees meerFormaat 70 x 70 mm, inclusief instructies. 1 AAA batterij is inbegrepen. Per stuk.
Lees meer160 pagina`s A4. Formaat 240 x 170 mm.
Lees meerPlanning en prioritering
Planning betreft de vaardigheid om een plan te maken om een doel te bereiken of een taak te voltooien. Het gaat er daarbij ook om dat het kind in staat is beslissingen te nemen over wat belangrijk en niet belangrijk is. Planning is het vermogen om datgene te beheren wat nodig is voor huidige en toekomstige taken. Een jong kind kan onder enige begeleiding bedenken hoe het een conflict tussen leeftijdsgenootjes kan oplossen. Een tiener kan een plan opstellen om een vakantiebaan te krijgen. Of kan een plan voor vandaag kan maken, waarin het belangrijkste als eerst wordt uitgevoerd.