• LEVERING IN NL & BE VIA POSTNL
  • GRATIS VERZENDING VANAF €150,00
  • BETALING VIA IDEAL, BANCONTACT OF FACTUUR

Planning en prioritering

40
De vaardigheid om een plan te bedenken om een doel te bereiken of een taak te voltooien. Hierbij moet je ook in staat zijn beslissingen te nemen over wat belangrijk en wat niet belangrijk is.
Lees meer
Sorteren op:

204 pagina`s. 11 t/m 18 jaar. Auteur Caroline Beumer-Peeters.

Lees meer

1 groot speelbord, 1 toren (uit 2 delen), 1 speelstuk ‘prinses’, 1 speelstuk ‘tovenaar’, 1 speelstuk ‘Robin’, 1 klein speelbord, 16 fiches, 1 symbolendobbelsteen, 1 getallendobbelsteen. In een stevige kartonnen opbergdoos, inclusief spelregels.

Lees meer

120 opdrachtkaarten in kleur, 4 stevige houten legborden, 95 x 95 mm, met ieder 16 tweekleurige dobbelstenen, zijde 20 mm. In een stevige kartonnen doos.

Lees meer

Spelbord, 4 agenda-kaarten, 8 auto's, 5 sneeuwschuivers, 5 strooiwagens, 12 kaartjes met te bezoeken plekken, 16 weersvoorspellingen, 24 kaartjes met sneeuw en ijs. Verpakt in een kartonnen opbergdoos (formaat 316 x 226 x 40 mm), inclusief spelregels.

Lees meer

Spelbord, 5 boswachter-pionnen, 6 stroper-pionnen, 30 dieren, 1 speciale dobbelsteen. Verpakt in een kartonnen opbergdoos (formaat 316 x 226 x 40 mm), inclusief spelregels.

Lees meer

40 pagina`s in ringband (formaat 210 x 165 mm). Ben Furman en Caroline Beumer-Peeters. 11 t/m 18 jaar.

Lees meer

110 gesprekskaarten Executieve Functies Dagelijkse Doelen, 11 categoriekaarten Executieve Functies, 55 hulpkaarten. Verpakt in een stevige kartonnen opbergdoos (220 x 160 x 20 mm), inclusief handleiding.

Lees meer

35 spelletjes om executieve functies bij leerlingen te trainen en te versterken. 36 kaarten in stevige doos.

Lees meer

Formaat 70 x 70 mm, inclusief instructies. 1 AAA batterij nodig (deze is niet inbegrepen). Per stuk.

Lees meer

Planning en prioritering


Planning betreft de vaardigheid om een plan te maken om een doel te bereiken of een taak te voltooien. Het gaat er daarbij ook om dat het kind in staat is beslissingen te nemen over wat belangrijk en niet belangrijk is. Planning is het vermogen om datgene te beheren wat nodig is voor huidige en toekomstige taken. Een jong kind kan onder enige begeleiding bedenken hoe het een conflict tussen leeftijdsgenootjes kan oplossen. Een tiener kan een plan opstellen om een vakantiebaan te krijgen. Of kan een plan voor vandaag kan maken, waarin het belangrijkste als eerst wordt uitgevoerd.