• LEVERING IN NL & BE VIA POSTNL
  • GRATIS VERZENDING VANAF €150,00
  • BETALING VIA IDEAL, BANCONTACT OF FACTUUR

Planning en prioritering

49
De vaardigheid om een plan te bedenken om een doel te bereiken of een taak te voltooien. Hierbij moet je ook in staat zijn beslissingen te nemen over wat belangrijk en wat niet belangrijk is.
Lees meer
Sorteren op:
Wie is de beste omdenker?

Kun jij omdenken en van een lastig probleem iets leuks maken?
€25,-
Mission Possible werkboek

Persoonlijk ontwikkelingsprogramma
Ben Furman en Caroline Beumer-Peeters
11 t/m 18 jaar
€10,-
Slim maar...

Help kinderen hun talenten benutten door hun executieve functies te versterken
Peg Dawson, Richard Guare
€29,95
Werkboek Ontspanning voor kinderen

55 oefeningen om kinderen te helpen ontspannen en stress te verminderen
Lawrence Shapiro, Robin Sprague
€20,-
Executieve functies bij kinderen en adolescenten

Een praktische gids voor diagnostiek en interventie
Peg Dawson, Richard Guare
€40,-
TimeTimer small

Hoeveel tijd hebben we nog?
Een veelgestelde vraag
Formaat 75 x 75 mm
€45,50
Mission Possible

Kids’ Skills voor jongeren (11-18 jaar)
Caroline Beumer-Peeters
€27,95
Aan de slag met executieve functies

Praktisch werkboek voor tieners
Sharon Hansen
€20,-
Executieve Functies aangestipt

Hoe jij de prestaties van jouw leerlingen positief beïnvloedt
€24,50
Kleuters laten groeien in EF. Hoe? Zo!

Zet je EF-bril op
Basisboek werken met Executieve Functies bij kleuters
€29,99
Digitale Timer

Timer met alarm telt op en af van 1 tot 99 minuten en 99 seconden
Formaat 70 x 70 mm
€12,95
Executieve functies versterken op school

Boek met duidelijke uitleg over de executieve functies
Met praktische oefeningen en tips
Joyce Cooper-Kahn
€19,95

Planning en prioritering


Planning betreft de vaardigheid om een plan te maken om een doel te bereiken of een taak te voltooien. Het gaat er daarbij ook om dat het kind in staat is beslissingen te nemen over wat belangrijk en niet belangrijk is. Planning is het vermogen om datgene te beheren wat nodig is voor huidige en toekomstige taken. Een jong kind kan onder enige begeleiding bedenken hoe het een conflict tussen leeftijdsgenootjes kan oplossen. Een tiener kan een plan opstellen om een vakantiebaan te krijgen. Of kan een plan voor vandaag kan maken, waarin het belangrijkste als eerst wordt uitgevoerd.