• LEVERING IN NL & BE VIA POSTNL
  • GRATIS VERZENDING VANAF €150,00
  • BETALING VIA IDEAL, BANCONTACT OF FACTUUR

Planning en prioritering

40
De vaardigheid om een plan te bedenken om een doel te bereiken of een taak te voltooien. Hierbij moet je ook in staat zijn beslissingen te nemen over wat belangrijk en wat niet belangrijk is.
Lees meer
Sorteren op:
Kleine Beer

Coöperatief zoekspel
Eenvoudige versie voor jongere kinderen en twee manieren om het spel uitdagender te maken
€29,99
Aan de slag met executieve functies

Praktisch werkboek voor tieners
Sharon Hansen
€20,-
Camelot junior

Logica
Ruimtelijk inzicht
Fijne motoriek
€29,80
TimeTimer small

Hoeveel tijd hebben we nog?
Een veelgestelde vraag
Formaat 75 x 75 mm
€45,50
Feedbackkaarten 2

Spelenderwijs adviserende feedback geven en vragen
Praktisch instrument om op een laagdrempelige manier met feedback om te gaan
€19,99
Uniekies

Coöperatief inclusief spel
Vanaf 7 jaar (en al speelbaar vanaf 5 jaar)
€49,95
Castle Logix

Combineer logica, ruimtelijk inzicht en fijne motoriek en bouw de mooiste kastelen
7 beukenhouten blokken in verschillende vormen
€29,80
UFO

Spannend coöperatief strategiespel waarbij de spelers ruimtereizigers zijn die het heelal verkennen
€25,-
Ogen van de Jungle

Spannend coöperatief spel waarin strategisch denken, creativiteit en samenwerking hand in hand gaan
€25,-
Mission Possible werkboek

Persoonlijk ontwikkelingsprogramma
Ben Furman en Caroline Beumer-Peeters
11 t/m 18 jaar
€10,-
Onvergetelijk

Geheugentraining voor kinderen vanaf 8 jaar
Werkboek over werkgeheugen
Marianne Schmidt, Nathalie van Kordel
€17,-
Oogsttijd

Gemakkelijk te leren coöperatief spel met een verrassende opbouw
De spelers ontdekken gaandeweg dat elkaar helpen veel kan opleveren
€20,-

Planning en prioritering


Planning betreft de vaardigheid om een plan te maken om een doel te bereiken of een taak te voltooien. Het gaat er daarbij ook om dat het kind in staat is beslissingen te nemen over wat belangrijk en niet belangrijk is. Planning is het vermogen om datgene te beheren wat nodig is voor huidige en toekomstige taken. Een jong kind kan onder enige begeleiding bedenken hoe het een conflict tussen leeftijdsgenootjes kan oplossen. Een tiener kan een plan opstellen om een vakantiebaan te krijgen. Of kan een plan voor vandaag kan maken, waarin het belangrijkste als eerst wordt uitgevoerd.