Leerstoornissen
Lengte 200 mm, Ø 40 mm. 65 gram. Per stuk. De harde kunststof bochten hebben een zachte kunststof buitenlaag. De gehele Tangle Therapy heeft kleine nopjes. Het oppervlak voelt zacht stroef aan.
Lees meer55 kaartjes (formaat 87 x 56 mm) 48 emotiekaartjes in tekst en beeld, uitleg Emotionele intelligentie(EQ), diverse spelvormen voor 1 tot 6 spelers. Verpakt in een kartonnen doos, inclusief handleiding en speelwijze.
Lees meer35 spelletjes om executieve functies bij leerlingen te trainen en te versterken. 36 kaarten in stevige doos.
Lees meer240 pagina`s, formaat 235 x 170 mm. Volledig in kleur geïllustreerd. Voor opvoeders van kinderen van ca. 6 t/m 12 jaar.
Lees meer136 pagina`s in ringband (formaat 297x218x15 mm).
Lees meer42 kaarten (formaat 130 x 100 mm) inclusief handleiding. Verpakt in een kartonnen doos.
Lees meerHandleiding met achtergrondinformatie, instapschema’s, registratieblad, aftekenblad, diagnostisch onderzoek, analyseformulier, spelletjes, stoplichtcijfers, splitsblad en getallenlijnen; 21 grote getallenkaarten met afbeeldingen van
Lees meer35 spelletjes om executieve functies bij leerlingen te trainen en te versterken. 36 kaarten in stevige doos.
Lees meerDoe-boek voor kinderen met autisme 8-12 jaar, 100 pagina’s, formaat 210 x 180 mm.
Lees meerVoor volwassenen en voor kinderen vanaf ± 12 jaar. Gebruikers kunnen kiezen voor links- of rechtsdragend. Het onderhoud is makkelijk, omdat het apparaat in de vaatwasser gereinigd kan worden. Per stuk leverbaar als headset of element(hand) versie!
Lees meer96 pagina’s, formaat 280 x 220 mm.
Lees meerLeerstoornissen
Dan heeft het misschien een leerprobleem of leerstoornis. Wat is een leerstoornis?
Een leerstoornis is iets anders dan een leerprobleem. Leerstoornissen zijn bijvoorbeeld dyslexie en dyscalculie. Een kind heeft dan erg veel moeite met het lezen en begrijpen van woorden of cijfers. Dit zegt trouwens niets over de verdere intelligentie van het kind of over zijn inzet. Het is belangrijk dat bijvoorbeeld dyslexie of dyscalculie op tijd wordt herkend en dat deze kinderen goed begeleid worden. Ook omdat kinderen anders onzeker kunnen worden over zichzelf.