• LEVERING IN NL & BE VIA POSTNL
  • GRATIS VERZENDING VANAF €150,00
  • BETALING VIA IDEAL, BANCONTACT OF FACTUUR

Planning en prioritering

50
De vaardigheid om een plan te bedenken om een doel te bereiken of een taak te voltooien. Hierbij moet je ook in staat zijn beslissingen te nemen over wat belangrijk en wat niet belangrijk is.
Lees meer
Sorteren op:
Werkboek Executieve Vaardigheden

12 thema's, 308 pagina’s praktisch leermateriaal
Voor groep 7-8, brugklas en VSO
€47,-
Kwaliteitenspel

Wat zijn mijn sterke en minder sterke kanten?
Hoe zien anderen mij?
Welke kwaliteiten wil ik ontwikkelen?
€29,95
De Betoverde Toren

Coöperatief bordspel voor jonge kinderen (4+) om samen te spelen met een volwassene of ouder kind
€29,99
Spel Executieve Functies

Spelenderwijs oefenen met executieve functies om leerlingen zelf aan de slag te laten gaan en executieve vaardigheden te trainen
€49,95
Hulpkaarten bij Gesprekken

78 kaarten met teksten en afbeeldingen
Inzichtelijk maken wat er al goed gaat en wat er beter kan
€47,95
Concept Kids Dieren

Je hoeft niet te praten om te communiceren
Laat honderden objecten, karakters en titels raden
€24,99
Wijzer in Executieve Functies 5 t/m 8

Praktisch en preventief hulpmiddel
Met laagdrempelige spelletjes
Groep 5 t/m 8
€24,90
De methode Kids' Skills

Op speelse wijze vaardigheden ontwikkelen bij kinderen
Ben Furman
4 t/m 11 jaar
€29,25
Mijn Kids’ Skills Vaardighedenboek

Ik kan het met een beetje hulp!
Ben Furman
4 t/m 11 jaar
€10,-
Camelot junior

Logica
Ruimtelijk inzicht
Fijne motoriek
€29,80
Feedbackkaarten 1

Spelenderwijs positieve feedback geven en ontvangen
Voor een betere waardering van elkaar
€19,99
Sudoku-Puzzels

4 puzzels
Gebruiksvoorwerpen, hoeveelheden
Elke puzzel bestaat uit 9 delen
Voor jong en oud
€34,80

Planning en prioritering


Planning betreft de vaardigheid om een plan te maken om een doel te bereiken of een taak te voltooien. Het gaat er daarbij ook om dat het kind in staat is beslissingen te nemen over wat belangrijk en niet belangrijk is. Planning is het vermogen om datgene te beheren wat nodig is voor huidige en toekomstige taken. Een jong kind kan onder enige begeleiding bedenken hoe het een conflict tussen leeftijdsgenootjes kan oplossen. Een tiener kan een plan opstellen om een vakantiebaan te krijgen. Of kan een plan voor vandaag kan maken, waarin het belangrijkste als eerst wordt uitgevoerd.