Gespreksvaardigheden
Wat kan ik? 144 kaarten en spelregels voor 4 spelvormen in een kartonnen opbergdoos (formaat 150 x 110 x 30 mm).
Lees meer100 gespreksstarter kaarten (formaat 87 x 57 mm). Verpakt in een stevige kartonnen doos (formaat 95 × 65 × 45 mm).
Lees meer1 driehoekige houder met 10 scenes, 15 personages en 10 verschillende emoties (afmeting houder 310 x 153 mm). Verpakt in een kartonnen opbergdoos, inclusief online handleiding.
Lees meer50 stevige kartonnen kaartjes (90 x 90 mm), waarvan 10 kaartjes met rode rand waarop tekeningen te zien zijn van kinderen met (10) verschillende gezichtsuitdrukkingen.
Lees meerGespreksstarters. 100 boeiende vragen voor kinderen (formaat 87 x 57 mm). Verpakt in een stevige kartonnen doos (formaat 95 × 65 × 45 mm).
Lees meerSet van 60 (4 x 15) kaartjes in een handig doosje.
Lees meerWie ben ik? 144 kaarten en spelregels voor 4 spelvormen in een kartonnen opbergdoos (formaat 150 x 110 x 30 mm).
Lees meer56 kaarten (formaat 120 x 100 mm) met daarop een vraag en een bijpassende foto. Met spelregels voor 5 spelvormen in een kartonnen opbergdoos (formaat 150 x 110 x 30 mm).
Lees meer72 pagina’s (formaat 225 x 225 mm). Auteur Michal Janssen.
Lees meer72 pagina’s (formaat 225 x 225 mm), hardcover. Auteur Michal Janssen.
Lees meerTransparant bord met houten frame (330 x 280 mm). 2 houten houders om het transparante bord in te plaatsen. 6 gekleurde uitwisbare stiften en een bordwisser. In een kartonnen opbergdoos met handleiding. Inclusief 34 gratis werkbladen als download.
Lees meerGespreksvaardigheden
... in de belangstelling durven staan en motorische ontwikkeling. Voor de deelvaardigen of het oefenen van de algehele gespreksvaardigheid kunnen boeken en spelmaterialen worden in gezet.
Spelmaterialen kunnen zowel de client als de begeleider helpen in het formuleren van de juiste zinnen, het stellen van helpende vragen en het benoemen van emoties die minder bekend zijn. Gesprekskaarten kunnen ook helpend zijn doordat de vragen worden gesteld door 'het toeval' of het kaartje. Dat maakt dat de begeleider op een andere manier onderdeel wordt van het gesprek, antwoord kan geven op vragen en daarmee een voorbeeldfunctie heeft.