• LEVERING IN NL & BE VIA POSTNL
  • GRATIS VERZENDING VANAF €150,00
  • BETALING VIA IDEAL, BANCONTACT OF FACTUUR

Werkgeheugen

23
Het vermogen om informatie in het geheugen vast te houden tijdens de uitvoering van complexe taken.
Lees meer
Sorteren op:
Wijzer in Executieve Functies 5 t/m 8

Praktisch en preventief hulpmiddel
Met laagdrempelige spelletjes
Groep 5 t/m 8
€24,90
Memospel

Veilig leren lezen
Zoek het juiste woord bij het plaatje
Uitdagend memospel om de woordenschat te vergroten
€13,99
Executieve functies versterken op school

Boek met duidelijke uitleg over de executieve functies
Met praktische oefeningen en tips
Joyce Cooper-Kahn
€19,95
ZooMemo

Coöperatief geheugenspel
Dieren memory
€19,99
Executieve functies bij kinderen en adolescenten

Een praktische gids voor diagnostiek en interventie
Peg Dawson, Richard Guare
€40,-
De Betoverde Toren

Coöperatief bordspel voor jonge kinderen (4+) om samen te spelen met een volwassene of ouder kind
€29,99
Vlotte Geesten

Van 2 naar 3 dimensionaal denken
Combineren van informatie en informatie uitsluiten
Traint visuele vaarneming en denkvermogen
€16,99
Slim maar...

Help kinderen hun talenten benutten door hun executieve functies te versterken
Peg Dawson, Richard Guare
€29,95
Oogsttijd

Gemakkelijk te leren coöperatief spel met een verrassende opbouw
De spelers ontdekken gaandeweg dat elkaar helpen veel kan opleveren
€20,-
Doelenpakket Executieve Vaardigheden

Eenvoudig een doelenmuur maken in jouw klas of praktijk kan met dit Doelenpakket
€19,95
Onvergetelijk

Geheugentraining voor kinderen vanaf 8 jaar
Werkboek over werkgeheugen
Marianne Schmidt, Nathalie van Kordel
€17,-

Werkgeheugen


Werkgeheugen is het vermogen welke we hebben om informatie in het geheugen vast te houden en te bewerken bij het uitvoeren van (complexe) taken. Daarbij gaat het erom eerder geleerde vaardigheden of ervaringen toe te passen in een actuele of toekomstige situatie. Een jong kind kan aanwijzingen van een of twee stappen onthouden en opvolgen. Een kind uit de bovenbouw onthoudt wat verschillende leraren van hem of haar verwachten.