Planning en prioritering
Deze set bevat 121 kaarten (formaat 105 x 75 mm) met interventies, per executieve functie een categoriekaart en een uitgebreide handleiding. Verpakt in een stevige kartonnen opbergdoos (formaat 240 x 120 mm).
Lees meerFormaat 75 x 75 mm, verpakt in kartonnen doos, met handleiding. Het geluid kun je uit- en aanzetten met een schakelaar.
Lees meer62 pagina's, paperback. Auteur Ben Furman. 4 t/m 11 jaar.
Lees meerDeze doos bevat 88 kaarten die ingezet kunnen worden voor, tijdens en na het spelen van een spel waarbij er ingezet wordt op het versterken van executieve vaardigheden. Verpakt in een stevige kartonnen opbergdoos (formaat 125 x 95 mm).
Lees meer144 pagina`s, formaat 240 x 170 mm.
Lees meer7 beukenhouten blokken in verschillende vormen en boekje met 48 opdrachten en 48 oplossingen op de achterkant, verdeeld over 4 niveaus. Inclusief handleiding.
Lees meer1 groot speelbord, 1 toren (uit 2 delen), 1 speelstuk ‘prinses’, 1 speelstuk ‘tovenaar’, 1 speelstuk ‘Robin’, 1 klein speelbord, 16 fiches, 1 symbolendobbelsteen, 1 getallendobbelsteen. In een stevige kartonnen opbergdoos, inclusief spelregels.
Lees meer4 sudoku-puzzels in de thema’s gebruiksvoorwerpen, hoeveelheden, voorzetsels en grafische verschillen, 1 speluitleg. Verpakt in een kartonnen opbergdoos. Voor 1-4 spelers vanaf 5 jaar.
Lees meerHouten spelbasis, 4 torens, 3 trappen, 1 brug en 2 spelfiguren, spelregels, boekje met opdrachten en oplossingen. In een kartonnen doos.
Lees meerFormaat 70 x 70 mm, inclusief instructies. 1 AAA batterij nodig (deze is niet inbegrepen). Per stuk.
Lees meer204 pagina`s. 11 t/m 18 jaar. Auteur Caroline Beumer-Peeters.
Lees meerPlanning en prioritering
Planning betreft de vaardigheid om een plan te maken om een doel te bereiken of een taak te voltooien. Het gaat er daarbij ook om dat het kind in staat is beslissingen te nemen over wat belangrijk en niet belangrijk is. Planning is het vermogen om datgene te beheren wat nodig is voor huidige en toekomstige taken. Een jong kind kan onder enige begeleiding bedenken hoe het een conflict tussen leeftijdsgenootjes kan oplossen. Een tiener kan een plan opstellen om een vakantiebaan te krijgen. Of kan een plan voor vandaag kan maken, waarin het belangrijkste als eerst wordt uitgevoerd.