Planning en prioritering
Spelbord, speelstukken (inderen, dieren, schatten, oerwoudverkenners, hindernissen en hulpmiddelen. Verpakt in een kartonnen opbergdoos (formaat 316 x 226 x 40 mm), inclusief spelregels. Voor 1 t/m 10 spelers vanaf 8 jaar.
Lees meerDeze doos bevat 88 kaarten die ingezet kunnen worden voor, tijdens en na het spelen van een spel waarbij er ingezet wordt op het versterken van executieve vaardigheden. Verpakt in een stevige kartonnen opbergdoos (formaat 125 x 95 mm).
Lees meerDeze set bevat 69 kaarten (formaat 105 x 75 mm). Een inlogcode waarbij je toegang krijgt met daarin: een uitgebreide startershandleiding; de informatiekaarten als PDF, zodat je deze in A4 kunt printen;
Lees meer35 spelletjes om executieve functies bij leerlingen te trainen en te versterken. 36 kaarten in stevige doos.
Lees meer100 vraagkaarten, 98 punten, een handleiding (incl. werkvormen voor de leerkracht, ouders, coaches en intern begeleiders). In een stevige kartonnen opbergdoos.
Lees meer4 sudoku-puzzels in de thema’s gebruiksvoorwerpen, hoeveelheden, voorzetsels en grafische verschillen, 1 speluitleg. Verpakt in een kartonnen opbergdoos. Voor 1-4 spelers vanaf 5 jaar.
Lees meer30 kaarten in een kartonnen opbergdoos (formaat 133 x 89 x 33 mm). De Feedbackkaarten zijn geschikt om met 2 tot 8 personen te spelen.
Lees meerSpelbord, 12 tomaten, 12 wortels, 12 bonen, 12 maïskolven, 6 lentekaartjes, 6 herfstkaartjes, 1 kleurendobbelsteen. Verpakt in een kartonnen opbergdoos (formaat 316 x 226 x 40 mm), inclusief spelregels.
Lees meerSpelbord, 5 bootkaarten, 5 pionnen, 30 vissen, 24 stormen, 37 kaartjes met aas en andere hulpmiddelen, 30 brandstoffiches, 20 bordjes 'gesloten'. Verpakt in een kartonnen opbergdoos (formaat 316 x 226 x 40 mm), inclusief spelregels.
Lees meerSpelbord, bergen, 46 bostegels, 10 boomstamfiches, Mama beer, Kleine beer, 25 bergtegels, stapel boomstammen, maan, speciale dobbelsteen en 2 speciale tegels (mini-uitbreiding). In een stevige kartonnen doos, formaat 260 x 260 x 47 mm.
Lees meerPlanning en prioritering
Planning betreft de vaardigheid om een plan te maken om een doel te bereiken of een taak te voltooien. Het gaat er daarbij ook om dat het kind in staat is beslissingen te nemen over wat belangrijk en niet belangrijk is. Planning is het vermogen om datgene te beheren wat nodig is voor huidige en toekomstige taken. Een jong kind kan onder enige begeleiding bedenken hoe het een conflict tussen leeftijdsgenootjes kan oplossen. Een tiener kan een plan opstellen om een vakantiebaan te krijgen. Of kan een plan voor vandaag kan maken, waarin het belangrijkste als eerst wordt uitgevoerd.