Planning en prioritering
4 sudoku-puzzels in de thema’s gebruiksvoorwerpen, hoeveelheden, voorzetsels en grafische verschillen, 1 speluitleg. Verpakt in een kartonnen opbergdoos. Voor 1-4 spelers vanaf 5 jaar.
Lees meer110 gesprekskaarten Executieve Functies Dagelijkse Doelen, 11 categoriekaarten Executieve Functies, 55 hulpkaarten. Verpakt in een stevige kartonnen opbergdoos (220 x 160 x 20 mm), inclusief handleiding.
Lees meerFormaat 70 x 70 mm, inclusief instructies. 1 AAA batterij nodig (deze is niet inbegrepen). Per stuk.
Lees meerDeze doos bevat 88 kaarten die ingezet kunnen worden voor, tijdens en na het spelen van een spel waarbij er ingezet wordt op het versterken van executieve vaardigheden. Verpakt in een stevige kartonnen opbergdoos (formaat 125 x 95 mm).
Lees meer1 uitlegkaart Executieve Functies, 11 doelenkaarten (formaat A4) Executieve Vaardigheden en een blokje met doelenbriefjes. Inclusief handleiding.
Lees meer30 kaarten in een kartonnen opbergdoos (formaat 133 x 89 x 33 mm). De Feedbackkaarten zijn geschikt om met 2 tot 8 personen te spelen.
Lees meer144 pagina`s, formaat 240 x 170 mm.
Lees meer160 pagina`s A4. Formaat 240 x 170 mm.
Lees meer1 spelbord (formaat 140 x 150 x 30 mm). 4 x 10 speelkaarten in 4 niveaus met oplossingen. 16 kunststof voertuigen. In een kartonnen doos, met handleiding.
Lees meerSpelbord, 6 nachtkaarten, 6 hindernissen, 24 kaartjes met handige dingen, 4 pionnen, dobbelsteen. Verpakt in een kartonnen opbergdoos (formaat 316 x 226 x 40 mm), inclusief spelregels.
Lees meer100 vraagkaarten, 98 punten, een handleiding (incl. werkvormen voor de leerkracht, ouders, coaches en intern begeleiders). In een stevige kartonnen opbergdoos.
Lees meerPlanning en prioritering
Planning betreft de vaardigheid om een plan te maken om een doel te bereiken of een taak te voltooien. Het gaat er daarbij ook om dat het kind in staat is beslissingen te nemen over wat belangrijk en niet belangrijk is. Planning is het vermogen om datgene te beheren wat nodig is voor huidige en toekomstige taken. Een jong kind kan onder enige begeleiding bedenken hoe het een conflict tussen leeftijdsgenootjes kan oplossen. Een tiener kan een plan opstellen om een vakantiebaan te krijgen. Of kan een plan voor vandaag kan maken, waarin het belangrijkste als eerst wordt uitgevoerd.