• LEVERING IN NL & BE VIA POSTNL
  • GRATIS VERZENDING VANAF €150,00
  • BETALING VIA IDEAL, BANCONTACT OF FACTUUR

Metacognitie

53
Het vermogen om een stapje terug te doen om jezelf en de situatie te overzien, om te bekijken hoe je een probleem aanpakt; het gaat daarbij om zelfmonitoring en zelfevaluatie.
Lees meer
Sorteren op:
Wijzer in werkvormen

Handleiding en 40 activiteiten voor het primair onderwijs
Onderbouwd en doelgericht aan de slag gaan
€24,90
Kleuters laten groeien in EF. Hoe? Zo!

Zet je EF-bril op
Basisboek werken met Executieve Functies bij kleuters
€29,99
TimeTimer small

Hoeveel tijd hebben we nog?
Een veelgestelde vraag
Formaat 75 x 75 mm
€45,50
Leiderschapsspel

Hoe word ik een betere leider?
Op basis van foto's met elkaar in gesprek
€29,95
Uitdaging van meerdere intelligenties

Een spel waarin kinderen (5 tot 10 jaar) leren over de 8 vormen van intelligentie van Gardner
€29,80
Kaartenset Groeien in executieve functies

Door kwaliteitsvolle interactie in het basisonderwijs
Sanne Feryn, Catherine Malfait
€22,50
Aan de slag met executieve functies

Praktisch werkboek voor tieners
Sharon Hansen
€20,-
Executieve functies versterken op school

Boek met duidelijke uitleg over de executieve functies
Met praktische oefeningen en tips
Joyce Cooper-Kahn
€19,95
Keuzespel

Ontdek je blinde vlekken bij het maken van keuzes
64 vragen en opdrachten verdeeld over 7 categorieën
€29,95
Hoe krijg ik die boosheid onder controle?

Vaardigheden en technieken om je te helpen omgaan met boosheid en frustratie
Hulpboek voor jongeren vanaf 12 jaar
€21,-
Mission Possible werkboek

Persoonlijk ontwikkelingsprogramma
Ben Furman en Caroline Beumer-Peeters
11 t/m 18 jaar
€10,-
Wijzer in Mindset

Tool om kinderen vanaf 7 jaar en jongeren te coachen bij het ontwikkelen van een groeimindset
€24,90

Metacognitie

Metacognitie is het vermogen om een stapje terug te doen om jezelf en de situatie te overzien, om te bekijken hoe je een probleem aanpakt. Het gaat daarbij om zelfmonitoring en zelfevaluatie (door je bijvoorbeeld af te vragen: 'Hoe breng ik het ervan af?' of 'Hoe heb ik het gedaan?'). Een jong kind kan zijn gedrag veranderen als reactie op de feedback van een volwassene. Een tiener kan zijn prestaties evalueren en deze verbeteren door anderen te observeren die meer ervaring hebben.