• LEVERING IN NL & BE VIA POSTNL
  • GRATIS VERZENDING VANAF €150,00
  • BETALING VIA IDEAL, BANCONTACT OF FACTUUR

Metacognitie

53
Het vermogen om een stapje terug te doen om jezelf en de situatie te overzien, om te bekijken hoe je een probleem aanpakt; het gaat daarbij om zelfmonitoring en zelfevaluatie.
Lees meer
Sorteren op:

170 kaarten, 60 fiches en spelregels voor 6 spelvormen in een kartonnen opbergdoos (formaat 150 x 110 x 30 mm).

Lees meer

Voor 2 - 6 speler(s). Vanaf 6 jaar. Speelduur +/- 15 minuten. In een kartonnen doos 170 mm x 127 mm x 55 mm.

Lees meer

1 spelbord (formaat 140 x 150 x 30 mm). 4 x 10 speelkaarten in 4 niveaus met oplossingen. 16 kunststof voertuigen. In een kartonnen doos, met handleiding.

Lees meer

Wie ben ik? 144 kaarten en spelregels voor 4 spelvormen in een kartonnen opbergdoos (formaat 150 x 110 x 30 mm). Spel heel geschikt om te gebruiken bij mensen met een wat minder grote woordenschat en ook bij kinderen vanaf 9 jaar.

Lees meer

110 gesprekskaarten Executieve Functies Dagelijkse Doelen, 11 categoriekaarten Executieve Functies, 55 hulpkaarten. Verpakt in een stevige kartonnen opbergdoos (220 x 160 x 20 mm), inclusief handleiding.

Lees meer

96 pagina's, hardcover. Leeftijd 9 jaar en ouder. Auteur Berthold Gunster.

Lees meer

45 woordkaartjes en 45 kaartjes met plaatjes. Verpakt in een kartonnen opbergdoos (formaat 190 x 140 x 40 mm) en spelregels.

Lees meer

Een praktische boek vol tips, achtergrondinformatie en praktijkvoorbeelden speciaal voor leerkrachten. 158 pagina`s formaat A5.

Lees meer

30 kaarten in een kartonnen opbergdoos (formaat 133 x 89 x 33 mm). De Feedbackkaarten zijn geschikt om met 2 tot 8 personen te spelen.

Lees meer

170 kaarten, 60 fiches en spelregels voor zes spelvormen in een kartonnen opbergdoos (formaat 150 x 110 x 30 mm).

Lees meer

1 uitlegkaart Executieve Functies, 11 doelenkaarten (formaat A4) Executieve Vaardigheden en een blokje met doelenbriefjes. Inclusief handleiding.

Lees meer

Metacognitie

Metacognitie is het vermogen om een stapje terug te doen om jezelf en de situatie te overzien, om te bekijken hoe je een probleem aanpakt. Het gaat daarbij om zelfmonitoring en zelfevaluatie (door je bijvoorbeeld af te vragen: 'Hoe breng ik het ervan af?' of 'Hoe heb ik het gedaan?'). Een jong kind kan zijn gedrag veranderen als reactie op de feedback van een volwassene. Een tiener kan zijn prestaties evalueren en deze verbeteren door anderen te observeren die meer ervaring hebben.