• LEVERING IN NL & BE VIA POSTNL
  • GRATIS VERZENDING VANAF €150,00
  • BETALING VIA IDEAL, BANCONTACT OF FACTUUR

Metacognitie

53
Het vermogen om een stapje terug te doen om jezelf en de situatie te overzien, om te bekijken hoe je een probleem aanpakt; het gaat daarbij om zelfmonitoring en zelfevaluatie.
Lees meer
Sorteren op:
Halli Galli

Topspel met de bel
Spectaculair reactiespel
Wie tot 5 kan tellen, kan meedoen
€15,99
Rush Hour

Spitsuur
Verkeersdrukte in de stad, pure chaos
4 x 10 speelkaarten
16 kunststof voertuigen
€25,99
Werkplezier Spel

Meer plezier in je werk
Werkmotieven, prettig gedrag, onprettig gedrag
€32,95
Kwaliteitenspel PLUS

Wat zijn mijn sterke en minder sterke kanten?
Hoe zien anderen mij?
Welke kwaliteiten wil ik ontwikkelen?
€29,95
Gesprekskaarten Dagelijkse Doelen

Executieve Functies
Voor kinderen en tieners met een verstandelijke beperking en autisme
€59,95
Slim maar...

Help kinderen hun talenten benutten door hun executieve functies te versterken
Peg Dawson, Richard Guare
€29,95
Memospel

Veilig leren lezen
Zoek het juiste woord bij het plaatje
Uitdagend memospel om de woordenschat te vergroten
€13,99
Executieve Functies aangestipt

Hoe jij de prestaties van jouw leerlingen positief beïnvloedt
€24,50
Leer- en Ontwikkelingsspel

Met dit spel krijg je snel inzicht in leersituaties en de mogelijkheden om deze te verbeteren
€29,95
Feedbackkaarten 2

Spelenderwijs adviserende feedback geven en vragen
Praktisch instrument om op een laagdrempelige manier met feedback om te gaan
€19,99
Doelenpakket Executieve Vaardigheden

Eenvoudig een doelenmuur maken in jouw klas of praktijk kan met dit Doelenpakket
€19,95
Omdenken doe je zo!

Soms kun je met een probleem je voordeel doen
Er iets goeds van maken
€14,95

Metacognitie

Metacognitie is het vermogen om een stapje terug te doen om jezelf en de situatie te overzien, om te bekijken hoe je een probleem aanpakt. Het gaat daarbij om zelfmonitoring en zelfevaluatie (door je bijvoorbeeld af te vragen: 'Hoe breng ik het ervan af?' of 'Hoe heb ik het gedaan?'). Een jong kind kan zijn gedrag veranderen als reactie op de feedback van een volwassene. Een tiener kan zijn prestaties evalueren en deze verbeteren door anderen te observeren die meer ervaring hebben.