Planning en prioritering
Spelbord, 4 agenda-kaarten, 8 auto's, 5 sneeuwschuivers, 5 strooiwagens, 12 kaartjes met te bezoeken plekken, 16 weersvoorspellingen, 24 kaartjes met sneeuw en ijs. Verpakt in een kartonnen opbergdoos (formaat 316 x 226 x 40 mm), inclusief spelregels.
Lees meerSpelbord, 5 boswachter-pionnen, 6 stroper-pionnen, 30 dieren, 1 speciale dobbelsteen. Verpakt in een kartonnen opbergdoos (formaat 316 x 226 x 40 mm), inclusief spelregels.
Lees meerSpelbord, 5 bootkaarten, 5 pionnen, 30 vissen, 24 stormen, 37 kaartjes met aas en andere hulpmiddelen, 30 brandstoffiches, 20 bordjes 'gesloten'. Verpakt in een kartonnen opbergdoos (formaat 316 x 226 x 40 mm), inclusief spelregels.
Lees meer120 opdrachtkaarten in kleur, 4 stevige houten legborden, 95 x 95 mm, met ieder 16 tweekleurige dobbelstenen, zijde 20 mm. In een stevige kartonnen doos.
Lees meerPlanning en prioritering
Planning betreft de vaardigheid om een plan te maken om een doel te bereiken of een taak te voltooien. Het gaat er daarbij ook om dat het kind in staat is beslissingen te nemen over wat belangrijk en niet belangrijk is. Planning is het vermogen om datgene te beheren wat nodig is voor huidige en toekomstige taken. Een jong kind kan onder enige begeleiding bedenken hoe het een conflict tussen leeftijdsgenootjes kan oplossen. Een tiener kan een plan opstellen om een vakantiebaan te krijgen. Of kan een plan voor vandaag kan maken, waarin het belangrijkste als eerst wordt uitgevoerd.