Organisatie
Deze doos bevat 88 kaarten die ingezet kunnen worden voor, tijdens en na het spelen van een spel waarbij er ingezet wordt op het versterken van executieve vaardigheden. Verpakt in een stevige kartonnen opbergdoos (formaat 125 x 95 mm).
Lees meerDeze set bevat 121 kaarten (formaat 105 x 75 mm) met interventies, per executieve functie een categoriekaart en een uitgebreide handleiding. Verpakt in een stevige kartonnen opbergdoos (formaat 240 x 120 mm).
Lees meer4 sudoku-puzzels in de thema’s gebruiksvoorwerpen, hoeveelheden, voorzetsels en grafische verschillen, 1 speluitleg. Verpakt in een kartonnen opbergdoos. Voor 1-4 spelers vanaf 5 jaar.
Lees meer204 pagina`s. 11 t/m 18 jaar. Auteur Caroline Beumer-Peeters.
Lees meerDeze set bevat 69 kaarten (formaat 105 x 75 mm). Een inlogcode waarbij je toegang krijgt met daarin: een uitgebreide startershandleiding; de informatiekaarten als PDF, zodat je deze in A4 kunt printen;
Lees meerWie ben ik? 144 kaarten en spelregels voor 4 spelvormen in een kartonnen opbergdoos (formaat 150 x 110 x 30 mm). Spel heel geschikt om te gebruiken bij mensen met een wat minder grote woordenschat en ook bij kinderen vanaf 9 jaar.
Lees meer1 spelbord (formaat 140 x 150 x 30 mm). 4 x 10 speelkaarten in 4 niveaus met oplossingen. 16 kunststof voertuigen. In een kartonnen doos, met handleiding.
Lees meer170 kaarten, 60 fiches en spelregels voor 6 spelvormen in een kartonnen opbergdoos (formaat 150 x 110 x 30 mm).
Lees meer110 gesprekskaarten Executieve Functies Dagelijkse Doelen, 11 categoriekaarten Executieve Functies, 55 hulpkaarten. Verpakt in een stevige kartonnen opbergdoos (220 x 160 x 20 mm), inclusief handleiding.
Lees meer1 uitlegkaart Executieve Functies, 11 doelenkaarten (formaat A4) Executieve Vaardigheden en een blokje met doelenbriefjes. Inclusief handleiding.
Lees meer40 pagina`s in ringband (formaat 210 x 165 mm). Ben Furman en Caroline Beumer-Peeters. 11 t/m 18 jaar.
Lees meerOrganisatie
Organisatie is het vermogen om systemen te ontwikkelen en te onderhouden om op de hoogte te blijven van informatie of benodigde materialen. Deze vaardigheid richt zich niet alleen maar activiteiten en verantwoordelijkheden, maar ook op gedachten en ideeën én gevoelens en emoties. Een jong kind kan, na aansporing, speelgoed op de juiste plaats terugleggen. Een tiener kan benodigdheden voor een sport ordenen en lokaliseren.