Gespreksvaardigheden
MediJA Praat bestaat uit 54 kaartjes met stimulerende vragen over (sociale) media, een blokkeerkaart en een blanco kaartje. In stevige hardkartonnen doos met deksel, incl. handleiding. De kaarten zijn gemaakt voor kinderen vanaf 10 jaar. Er zijn 2
Lees meer28 houten figuren, allemaal met hun eigen karakter, grootte 35 -100 mm. In een opbergzak.
Lees meer7 spelborden (elk thema een eigen bord), 224 kaartjes met vragen (verdeeld over de thema’s), dobbelsteen en 7 pionnen. Verpakt in een stevige kartonnen doos, inclusief handleiding.
Lees meerTransparant bord met houten frame (330 x 280 mm). 2 houten houders om het transparante bord in te plaatsen. 6 gekleurde uitwisbare stiften en een bordwisser. In een kartonnen opbergdoos met handleiding. Inclusief 34 gratis werkbladen als download.
Lees meer50 stevige kartonnen kaartjes (90 x 90 mm), waarvan 10 kaartjes met rode rand waarop tekeningen te zien zijn van kinderen met (10) verschillende gezichtsuitdrukkingen.
Lees meer3 stevige kartonnen draaischijven (180 mm). 24 herschrijfbare tekstballonnetjes (100 x 80 mm). 24 ronde kartonnen kaarten (30 mm). 12 viltstiften. In een stevige kartonnen koffer (formaat 240 x 180 x 60 mm).
Lees meer9 verteldobbelstenen (18 mm) met handleiding in een stevig opbergdoosje van 75 x 75 mm.
Lees meer144 kaarten en spelregels voor 5 spelvormen in een kartonnen opbergdoos (formaat 150 x 110 x 30 mm).
Lees meer72 pagina’s (formaat 225 x 225 mm). Auteur Michal Janssen.
Lees meer1 driehoekige houder met 10 scenes, 15 personages en 10 verschillende emoties (afmeting houder 310 x 153 mm). Verpakt in een kartonnen opbergdoos, inclusief online handleiding.
Lees meerGespreksvaardigheden
... in de belangstelling durven staan en motorische ontwikkeling. Voor de deelvaardigen of het oefenen van de algehele gespreksvaardigheid kunnen boeken en spelmaterialen worden in gezet.
Spelmaterialen kunnen zowel de client als de begeleider helpen in het formuleren van de juiste zinnen, het stellen van helpende vragen en het benoemen van emoties die minder bekend zijn. Gesprekskaarten kunnen ook helpend zijn doordat de vragen worden gesteld door 'het toeval' of het kaartje. Dat maakt dat de begeleider op een andere manier onderdeel wordt van het gesprek, antwoord kan geven op vragen en daarmee een voorbeeldfunctie heeft.